Saker ni kanske inte visste om mig

  • Jag kan inte stå upp och duscha länge om jag ska tex raka benen för då svimmar jag
  • En av mina största rädslor är sex
  • Dem bloggarna där jag hämtar mest insperation är från angelica blick och colorelle.se
  • Jag är sjukt rädd för the grudge flickan (dem som har sett filmen vet)
  • Jag börjar väldigt lätt gilla någon men har sjukt svårt för att bli förälskad
  • Jag har färgat mitt hår över 30 gånger
  • Min största dröm är att ha ett klädesföretag med snygga kläder som alla har råd med
  • Jag bor bara hos min pappa varannan helg
  • Jag är fruktansvärt nöjd med mig själv och skulle aldrig byta bort mitt liv mot något
  • Det bästa jag vet är mat
  • Det värsta jag vet är krig, sjukdomar och folk som trycker ner andra
  • Jag har 9 syskon (alla är inte helsyskon)
  • Något jag har stor respekt för är läkare utan gränser och amnesty för det dom gör är så jäkla bra!
  • Jag älskar att läsa böcker
  • Hästar är nog bland det bästa jag vet

Detta var väl lite om mig, lite var ju helt random grejer och vissa lite mer seriösa, hoppas ni känner
mig lite bättre nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0