Love the life you live and live the life you love

Tjenare tjenare!
Har ingen outfit bild att lägga upp idag men var inget speciellt kul ändå jeans och en stickad
tröja bara.
Har haft sex och samlevnads dag med min klass idag och det var faktist riktigt roligt!
Var lite tveksam över hur det skulle bli innan för våran klass har väl inte den bästa gemenskapen,
ingen i klassen pratar ju typ med varandra eller så.
Men det var ju som sagt skit kul så riktigt glad för att jag gick.
Efter skolan slutade så drog jag och solade en 20minutrare till så när jag faktist lite brun, wiiiii.
Men så fort jag kliar på typ magen lite löst så svider de som fan så ska nog inte sola på någon
vecka nu också för inte jätte kul att ha ont hela tiden.
Sen jag kommit hem har jag bara ätit och slappat, har varit så jäkla trött dom senaste dagarna så
orkar inte hitta på något vettigt men de är gött att bara ta de lite lugnt ibland med.
Jaja har nog inget mer att säga så pusspuss!


Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh herregud, jag vet inte ens vad jag ska svara. Det här var den absolut finaste kommentaren jag fått någonsin! Tack tack tack så hemskt mycket!! Du anar inte hur himla glad jag blir, alltså åh!

2012-02-15 @ 19:37:38
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0