Jag har redan hittat han..

Jag har redan hittat han som jag vill ge all min kärlek till, krama om, kyssa
godnatt, vakna bredvid på morgonen, älska med under stjärnhimlen, prata om allt
& ingenting i timmar.
Om du bara visste hur mycket kärlek jag har att ge dig.
Jag tror på ett föralltid med dig.
Om du bara kunde förstå.
Jag vet att jag inte kan ändra på vad du känner.
& dom lilla lilla känslorna du hade är nog borta helt nu.
Jag vill inte ge upp dig för du är den rätta.
Jag bara vet det.
Har aldrig varit så kär i någon som förut.
Du snurrar runt i mitt huvud 24/7...
Gör så jävla ont att bara vara din vän och sitta bredvid dig i soffan och prata, jag
vill ju bara sätta mig i ditt knä och leka med ditt hår.
Orkar inte med det här mer.


Kommentarer
Postat av: emelie

vem är han? :C

2011-03-02 @ 22:02:14
URL: http://emelievolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0