Presentera mig själv. -

Eftersom att jag inte gjort något sånt här förut så gör jag det nu.
Börjar då med att presentera mig själv, sen blir det min första kärlek osv.
Ha en trevlig lässtund!

Jag heter Moa Emilia Blomqvist, är 14 år och bor just nu i färgelanda.
Går på en astråkig skola full med skitsnack men även en del bra som heter Valbo skolan.
Det är där jag slösar bort många timmar av mitt liv 5 dagar i veckan.
Går då i 8an, klass 8c närmare bestämt.
Världens bästa klass.
Jaja nog slut prata om skolan.
Mina föräldrar är skilda från snart två år tillbaka.
Det var nog bäst så för dom har bråkat nästan hela deras förhållande.
Jag har 4 riktiga syskon & 5 styvsyskon. (stor familj)
Min mamma har en kille som heter peter, dom blev ihop för ca 1,5 år sen.
& pappa en tjej som han varit tsm med i sommras.
Jag är en tjej som oftast är jävligt crazy och vågar bjuda på mig själv, skrattar mkt.
Men kan även vara väldigt nere och full med tankar.
På min fritid så tycker jag om att vara med mina underbara vänner,
spendera tid med det finaste i världen, min ponny,
sjunga, spela gitarr & sjunga och bara spendera tid med min familj.
Är en väldigt känslosam tjej som älskar att bli kär i fel personer men även i rätt.
Är bisexuell, och det står jag för.
Undra om detta ens var intressant att läsa, jaja.
Bättre än inget
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: mäshelle michelle

love u

2011-01-06 @ 19:07:25
URL: http://mlindhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0