Day 02 – Your first love

Min första kärlek var helt klart Isak.
Han fick mig alltid att le, tänkte på honom hela tiden,
han fanns alltid i mina tankar och vi var alltid med varandra.
Vi var ihop i ett lyckligt halvår, men vi hade en del bråk.
Jag var 12/13 när vi var ihop.
Men sen har jag blivit kär på ett helt annat sätt och med andra känslor,
I två personer så nu vet jag hur olika sorters kärlek kan kännas.
En person är robin häger.
Han kändes som min tvillingsjälv, kunde prata om allt med han.
Trodde verkligen att vi skulle vara tsm föralltid och har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.
Allt var bara så himla vackert, underbart och vi visade verkligen respekt för varandra.
Det höll bara en månad tyvärr, men många gånger saknar jag oss.
& vår tid.
Han är något alldeles speciellt som jag aldrig kommer glömma.
Sen så upptäckte jag en annan slags kärlek på många sätt.
Det var när jag var tsm med rebecca.
Vi klarade inte att vara utan varandra och så fort jag var utan henne så saknade jag ihjäl mig.
Hon är så otroligt fin hela hon.
Henne kunde jag verkligen säga jag älskar dig till och mena det.
Och jag önskar ofta att vi kunde börja om från början, försöka igen.

Skulle ju igentligen bara berätta om min första kärlek men kände för att
skriva av mig lite på samma gång.
Jaja,
tack tack myrstack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0