billy min pojke <3

igår så var jag hos min moster & grillade med lite släkt.
efteråt så åkte vi direkt till stallet.
sadlade billy och gick till en stor hage.
sen så började vi skritta och det gick bra.
är ju bara typ 5 gånger jag rider han typ.
och 3 gången jag galopperade med honom.
så vi ställde ett hinder i mitten av allt ihop.
bara typ 25cm högt eftersom att jag inte visste hur han va då.
han var helt underbar!
fick verkligen hålla ner han till någon meter före hindret så fick jag börja galoppera.
sen fick man verkligen försöka hålla ner honom så man slapp skengalopp.
en gång när vi hoppade hamnade vi fel på hindret,
det blev konstigt hopp och jag tappade stigbyglarana.
men det gick så bra så.
sen så travade o skrittade jag av han barbacka.
så fick alva testa att skritta lite med han också.
billy var verkligen underbarigår.
gud vad jag älskar han!
idag ska jag börja skritta med han barbacka & kanske trava lite.
sen hoppa lite smått igen.
& så ska alva kanske rida lite.
tar med kameran så blir kanske några kort senare.
kysshej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0