Spring för livet

Tjenis penis!
Idag var jag i skolan först till typ halv 12, för slutade 10 idag.
Sen gick jag hem till mammi till typ tre och sen åkte jag till hästen.
Gav mig på att rida idag igen och jääävlar vad bra det gick (not) -.-
Försökte ge mig på att rida honom i torsdags och fredags för jag trodde han skulle
åka tillbaks förra helgen, men det blir nu till helgen istället.
Så gav mig pått igen, gick som det gjorde i början med att komma upp osv.
Han vägrar stå still, allt för att jävlas!
Sen skrittade jag lungt i 10 minuter och då gick det bra.
Sen blev han som vanligt och bestämde sig för att han inte tänker gå.
Så då backar han ner i diken, stegrar, bockar och jag vet inte allt han gör.
Så jag lurade honom att vi skulle tbx te stallet men sen vände jag men han gick inte på de.
Försökte med detta 12 gånger men tillslut efter mycket stegrande och problem fick jag ge upp
för bussen gick om typ 15min.
Ska ge mig på att rida honom imorgon också trorja.
Får se hur det går.
Sen åkte jag till gårn och har varit där tills nu när jag tog bussen hem.
Pratat lite snabbt i tele med anders sisådär.
Ska snart gå och nana trorja.
Blev ett långt inlägg, jaja
puss på rumpaaan


snart lämnar du mig.
jag älskar dig
min vackra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0