Never gonna take us down

Hejhej!
Blev en riktigt rolig kväll igår med massa folk.
Synd att man skulle dra så tidigt ;/
Men vi hade ju kul ett bra tag efter det också.
Sov 3-4 timmar inatt, inte okej.
Sen i morse åkte jag till lysekil och provred Dawanty.
Säger bara en sak, jag är kär!
Fyfan, underbaraste hästen jag någonsin träffat.
Hoppas verkligen att han blir min.
Sen på vägen hem stannade vi o käka pizza.
Världens goaste!
Sen har jag varit hos Sara typ 1-2 timmar men nu äntligen är jag hemma.
Nu ska jag bara försöka ta det lugnt, sitta här vid datorn, duscha & lägga mig tidigt.
Jaja, uppdaterar mer imorgon.
PÖSS

På bilderna: Ryttare: Cid Olausson Häst: Dawanty







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0