Kärlek vid sista ögonkastet

Nej nu måste jag fan skriva av mig lite.
Om ni inte orkar läsa eller inte bryr er så kan ni sluta läsa här.

Är så jävla trött på att må såhär.
Alla tankar kretsar runt dig 24/7.
Jag kan fan göra precis allt för dig.
Har gråtit så många 100 tårar för dig.
Men det jobbigaste är att veta att vad jag än gör så kan jag inte ändra dina känslor &
att inte få hålla om dig, mysa med dig, bara visa min kärlek.
Det gör så otroligt ont alltihopa.
Om du läser det här vill jag att du ska veta,
att du inte ska ha dåligt samvete eller känna att något är ditt fel.
För det är det verkligen inte!
Du kan ju inte hjälpa att du inte känner något för mig.
Har sagt så mycket förr och slängt värdefulla ord hit och dit.
Gått från kille till kille och till och med tjej.
Men dig skulle jag hålla mig till.
Jaja, jag ska väl sluta lipa och försöka komma över dig någon gång.
I 138 dagar har varit olyckligt kär.
Vet att det är töntigt att räkna men jag visste att du var något speciellt.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: En som bryr sig !

Hej!

Vem var/är det ? Och har du känslor än för den? Jag vet exakt hur det känns! :/

2011-11-23 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0