Älskade vän det kommer föralltid vara vi vad som än händer.

Just nu i min vardag sitter jag och målar mina enormt korta naglar.
Rosa blir dem.
Jag hatar att jag biter av mina naglar.
Det är verkligen jätte fult!
Har nästan inga naglar kvar.
Sen kvällen till ära lyssnar jag på melissa horn som alla andra kvällar.
Dagen har därimot spenderats på genevi i trevligt sällskap av några kära vänner.
Kollade på när högsäter mot färgelanda spelade.
Högsäter vann såklart !
Det regnade under matchen och då provade jag 2010s nya fjortisjacka.
Var dock LITE stor hehe.
Efter matchen tog jag avsked och åkte bussen hem.
Sen dess har jag suttit här, chattat med en vän, lyssnat på musik & målat naglarna.
Men ska åter gå till det nu.

/Kram Emilia



''Fjortisjackegänget''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0