you

Tja fan!
Tänkte bara berätta lite om igår och idag.
Sigrid kom till mig klockan halv 5 typ.
Då åkte allihopa till stugan.
Vi typ bäddade och fixade med grejer och så.
Sen pratade vi, spelade spel osv.
Sen klockan, hmmm? 9 kanske.
Så ringde vi fredrik.
Så grillade jag och sigrid marshmellows ute i mörkret.
Så skulle alla plötsligt gå en runda ute i mörkret också.
Alla blev livrädda så fredrik fick höra när jag skrek massa.
hehe (a)
Sen sprang vi tillbaks te huset och åt godis och myste.
Sen pratade jag med thomas i tele lite snabbt.
Runt 12 så tänkte vi lägga och och sova.
Men det var så jävla varmt så jag fick byta säng och inte sova bredvid sigrid.
Smsade sen en stund och somnade runt 1 kanske.
Imorse så åt vi frukost, packade och åkte hem vid halv 12.
Så var sigrid här typ en timma sen drog hon hem.
Sen har jag bara tagit det lugnt hela dagen, softat & duschat och slappat.
Men nu ska jag lyssna musik och så.
Tjingeling!


Längtar efter att få träffa dig, få krama dig.
Känna din närhet och dela skratt med dig.

Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0