take me to your paradise

vet inte vad jag ska skriva längre.
ena dagen mår jag bra, andra dagar piss.
vissa dagar klarar jag knappt att stå på benen.
hela kroppen skakar.
ångesten tar övertag.
det är knappt jag orkar att ta mig upp på morgonen.
måste kämpa för att inte hamna på botten igen.
jag är trött på att må såhär.
har inte mått såhär dåligt under hela mitt liv.
och jag har haft det tufft förut.
vissa dagar går det knappt att få kontakt med mig.
jag bara kollar framför mig och pratar knappt med någon.
vissa dagar skrattar jag bort allt och låssas som ingenting.
men jag är trött på att låssas nu.
jag mår piss rätt ut sagt.
så förlåt om jag är osocial lr inte pratar längre.
men vet fan inte vad jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: ellen

emilia <3

2010-10-13 @ 20:55:22
URL: http://elllenduvet.blogg.se/
Postat av: bella

Raring, du vet att jag finns om du behöver prata!

2010-10-13 @ 21:12:34
URL: http://disabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0