skräckfilmer <3

Skräckfilmer är det värsta jag vet, fast ändå det bästa!
Jag hatar att bli skrämd, samtidigt som jag älskar det.
Jag hatar att gå och tänkte på scener ur filmerna och vara rädd hela tiden, fast samtidigt älskar jag det.

Jag tänkte göra en topplista på mina favorit skräckisar.

1. Alla the grudge filmerna.

2. The crazies.

3. Paranormal activity.

4. The human centipice.

5. House of wax

6. Saw filmerna.

7. Alla scream filmerna.

Sen har jag sett många mer men som jag inte kommer ihåg.


Dom filmderna jag vill se är:

1. The eye

2. Dark water

3. När lammen tystnar.

M.m


Detta blev inte ett sånt där jätte intressant inlägg.
Men jag kollar på trailers te skräckfilmer nu så skrev om de bara.
Har ingen idé om vad jag ska skriva längre.
Så ni får nöja er med det som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0