if you follow me, you will only get lost

godmorgon.
vaknade för typ en timma sen.
gick ner och åt frukost och kollade tv.
nu sitter jag här och degar.
natten igår var den värsta jag varit med om.
var helt bestämd på att jag inte orkade mer och på att jag skulle ge upp.
men tack vare mina vänner så kämpade jag på en dag till.
idag känns det lite bättre.

igår på gårn var det askul.
alla mina grabbar var där.
till och med pson som var sjuk (a)
fast emma var ju inte där, men men.

idag ska jag till stugan mitt ute i skogen utan el och sova i.
super duper kul.
men nu orkar jag inte sitta här mer.
tjingeling.



when the storm blows most.
I want you there to hold me.

Kommentarer
Postat av: ellen

hjärtat , du får inte ge upp !

2010-10-16 @ 14:15:20
URL: http://elllenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0