fyfan vilken kväll.

hahaha, fyfan vilken kväll/natt det blev igår.
skulle bara vara på gårn te klockan 11 typ.
men jag drog hem te blomberg runt halv 10 ?
jag ska inte ta upp ngt om kvällen.
förutom att alla var jätte nyktra.
hehe.
blomberg somna typ runt 11 kanske så drog hem te anders.
där pratade vi och massa.
och nyktrade till lite.
sen sov jag där med mimmi, john, anders, pson & mutte.
fyfan vilken rolig kväll säger jag bara !

idag ringde linnea på morgonen och frågade om jag ville med te badpalatset.
så jag gick te centrum så hämtade linnea och dom mig där.
vi badade typ 2 timmar, sen åt vi.
direkt när jag kom hem sov jag i 3 timmar.
men nu ska jag fixa inför imorgon.
för imorn är det skolfoto.
så ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0