For you I wanna write the sickest rhyme of my life

Tjingeling everrrybuuuddy.
Sitter här och tråkar.
Kvällen igår var ju sådär.
Inte superduperkul & inte tråkig.
Den dög väl.
Idag vaknade jag runt 10 ?
Käkade frukost och tog en lång dusch.
häääärligt.
ska dra te pappa om typ en timma och bara ta det lugnt idag.
imorgon åker jag till stan med familjen och shoppar lite.
ska bli trevligt.
på tisdag åker jag och sover hos matilda(syster) till fredag trorja.
ska nog vara en hel del med älskling då.
faaaan vilket underbart lov!
sen fyller jag år om typ 2 veckor.
ännu mer underbart!
ha d gött nu.
tuddelu


när jag trodde att jag var vid slutet, då dök du upp & mitt liv började om på nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0