om allt ändå var som då.

jag saknar när du var min bästavän. vi hade många mottgångar, mycket som talade emot oss. mycket att kämpa emot. gråtit många tårar. men, har aldrig delat så många skratt men ngn som jag gjorde med dig. inget kunde skilja oss åt, det vara bara vi och det skulle vara vi föralltid. 4 nästan 5 år som bästavänner. vart tog det vägen idag ? även fast vi hade det svårt mot slutet så går det att lösa och kämoa mot. jag vet att vi hade klarat det. jag tror inte jag skulle vilja ha det exakt som det var då. men jag skulle vilja prata med dig om allt som det var då. vara men dig, dela skratt. hitta på våra konstiga äventyr. kämpa vi två mot världen. du har varit den som betydde mest för mig, men även om jag inte alltid visat det för dig så gjorde du det. jag älskar dig & jag tror du vet vem du är när du läser det här.

D k R e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0