provridningen

tänkte berätta om hur det gick förut när jag besökte & provred billy.
direkt jag kom in i stallet och såg billy blev jag helt kär.
han är så himla söt & fin.
så fort jag kom in i han box började han knuffa huvet mot mig för han ville gosa.
så jag borstade han riktigt och då gick han först runt i boxen.
men sen så till slut stannade han och lät mig borsta han.
sen sadlade jag & tränsade.
sen skrittade vi en bit men när jag skulle vända han blev han rädd och backade och sånt.
sen gick de bra till det sprang förbi ett rådjur då började han skena smått.
men jag drog lite i tyglarna och rörde bettet så han stanade tillslut.
sen så började han lite smått skengallopera i slutet men annars gick det bra.
han är bara så pigg nu för att han stått mkt inne och är inte riden på länge.
men jag ska ha honom, är helt kär!
åker och hämtar honom nästa vecka.
gud vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0